I henhold til borettslagsloven § 7-4 varsles det herved om at ordinær generalforsamling i borettslaget vil bli avholdt torsdag 31. mai 2018.
Frist for innmelding av saker er 3. april 2018 (første hverdag etter påske)
Vi gjør oppmerksom på at det bare er saker som er nevnt i innkallingen som kan behandles på generalforsamlingen.
For å sikre effektiv og god behandling av slike saker, ber styret om følgende:
- Det bør gå klart frem at saken ønskes behandlet på generalforsamlingen
- Forslagsstilleren bør formulere et konkret forslag til vedtak. Dette vil hjelpe generalforsamlingen med å behandle og ta stilling til saken.
- Hvis en sak anses lite egnet for generalforsamlingen, vil styret drøfte med deg om saken heller bør behandles på et styremøte eller beboermøte etter generalforsam
Styret kan i enkelte tilfeller ta kontakt med forslagsstiller for ytterligere bearbeidelse før innkalling sendes ut.
Alle innmeldte saker må leveres skriftlig til styret innen fristen. Alle saker vil bli sendt trykkeriet i et elektronisk format. Vi ser det derfor som ønskelig å få forslag tilsendt på epost til styret@badebakken.no
Egen innkalling til generalforsamlingen, med vedlegg, vil sendes ut mellom 8 og 20 dager før møtet.