Årets generalforsamling finner sted mandag, 13. mai, klokken 18:00, på Sagene IF klubbhus, Stavangergata 32. Se veibeskrivelse lenger ned. Vi åpner for registrering fra 17:50.

Husk å fylle ut registreringsblankett (side 3, eller last ned her og skriv ut) på forhånd. Dersom du ikke kan stille bør du sørge for å gi en fullmakt til en annen andelseier du kjenner, eller til styret, med instruks om hva de skal stemme.

Vi anbefaler sterkt alle andelseiere å lese gjennom innkallingen. Er det noe du lurer eller reagerer på så kontakt med styret på styret@badebakken.no i god tid før møtet.

Fristen for innmelding av saker til generalforsamling var ute før innkallingen gikk i trykken. Dersom man har en sak som må legges frem for borettslagets generalforsamling,  må man enten vente til våren 2020 eller det må avholdes ekstraordinær generalforsamling, noe som krever at enten styret kaller inn eller at man samler inn nok underskrifter. Vi har forøvrig laget en egen artikkel om generalforsamlinger.

Årets innkalling som pdf-fil

Saker til generalforsamlingen

I år legges det tre saker frem for generalforsamlingen fra styret og beboere. Vi ønsker å gjøre oppmerksom på at i sak 5.1 så er utkastet til nye retningslinjer inkludert bakerst, etter dokumentet som viser endringer. Vil du se dagens retningslinjer må du gå til siden for vedtekter og regler.

Veibeskrivelse

Fordi møtesalen vår fortsatt er under utbedring etter vannskaden som oppstod rett før jul, så arrangeres årets generalforsamling i andre etasje på Sagene IF Klubbhus. Det befinner seg i Stavangergata 32, rett «bak» bandybanen, rett til høyre etter at man har gått forbi Margarinfabrikken I og II.