Det innkalles til ekstraordinær generalforsamling i Badebakken borettslag. Tid og sted: Tirsdag 20. mars 2018, kl. 18.00 i fellesrommet, Maridalsveien 242.

Styret har valgt å kalle inn til ekstraordinær generalforsamling på dette tidspunktet fordi vi har prosjekter som eierne må ta stilling til før de kan fortsette. Første sak går på oppgradering av vannforsyningen i borettslaget, en sak det er informert om flere ganger tidligere. Andre sak går på en utbygging som har ført til krav fra myndighetene om installasjon av klasse 2 brannalarmanlegg i Maridalsveien 236. Tredje sak dreier seg om oppfølging av oppdraget gitt på forrige ordinære generalforsamling om opplegg for lading av el-bil i garasjen.

Skriftlig innkalling er lagt i postkasser og sendt til borteboere. Vi anbefaler sterkt alle andelseiere å lese gjennom innkallingen snarest mulig dersom det ikke allerede er gjort. Dersom du har spørsmål eller kritikk bør du kontakte styreleder for dialog på forhånd, slik at generalforsamlingen blir så effektiv som mulig.

Innkalling som pdf-fil

Bilde av 242