I henhold til borettslagsloven § 7-4 varsles det herved om at ordinær generalforsamling i borettslaget vil bli avholdt torsdag 13. mai 2019.
Frist for innmelding av saker er 1. mars 2019
Vi gjør oppmerksom på at det bare er saker som er nevnt i innkallingen som kan behandles på årsmøtet.
For å sikre effektiv og god behandling av slike saker, ber styret om følgende:
- Det bør gå klart frem at saken ønskes behandlet på årsmøtet.
- Forslagsstilleren bør formulere et konkret forslag til vedtak. Dette vil hjelpe årsmøtet med å behandle og ta stilling til saken.
- Hvis en sak anses lite egnet for årsmøtet, vil styret drøfte med deg om saken heller bør behandles på et styremøte eller beboermøte etter årsmøtet.
Styret kan i enkelte tilfeller ta kontakt med forslagsstiller for ytterligere bearbeidelse før innkalling sendes ut.
Alle innmeldte saker må leveres skriftlig til styret innen fristen. Alle saker vil bli sendt trykkeriet i et elektronisk format. Vi ser det derfor som ønskelig å få forslag tilsendt på epost til styret@badebakken.no. Saker på papir må enten sendes med brevpost til styrets leder eller leveres personlig til en av styremedlemmene.
Egen innkalling til årsmøtet, med vedlegg, vil sendes ut mellom 8 og 20 dager før møtet.